Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przekręcanie liczników i... klientów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przekręcanie liczników i... klientów

    Hmmm... a jakie oponki zaproponujecie na taką pogodę i taka drogę ?


    Russian Roads 4 - English Russia

    Bardziej szerokie czy wąskie.... :diabelski_usmiech
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

  • #2
    Przekręcanie liczników i... klientów

    Firmy, które zajmują się cofaniem powstawały w ostatnim czasie jak grzyby po deszczu. To efekt dużej ilości aut używanych sprowadzonych do Polski.

    - 8 – 10-letnie BMW, Audi, Mercedesy, czy VW mają zwykle przebiegi znacznie przekraczające 250 tys. km - mówi specjalista od korygowania liczników. - Cofałem o połowę liczniki, które miały nawet po 400 tys. km.

    „Naprawa i korygowanie stanów liczników elektronicznych”, „Cofanie liczników”, „Liczniki elektroniczne – regulacja” - ogłoszeń z takimi anonsami jest bez liku.

    - Usługa cofania licznika jest legalna - mówi podinsp. Mirosław Micor, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Łodzi. - Jeśli jednak ktoś świadomie sprzedaje samochód, w którym cofnięto licznik kilometrów, dopuszcza się oszustwa. Osoba, która kupi takie auto może dochodzić swych praw z powództwa cywilnego.

    - Trudno jest zweryfikować, czy licznik był cofany, czy nie - twierdzi Jarosław Nowak, rzeczoznawca z Biura Ekspertyz i Ocen Technicznych Pojazdów. - Wszystko zależy od systemu drogomierza. W nowszych samochodach są specjalne centralki, w pamięci których pozostają pierwotne ustawienia, ale specjaliści też wiedzą, jak można je oszukać. Rzeczoznawcy mogą jednak oszacować prawdziwy przebieg pojazdu po wyglądzie i stanie technicznym podzespołów samochodowych. Dlatego warto przed wybraniem auta korzystać z usług fachowców, by nie kupić przysłowiowego kota w worku.

    Nastawienie parametrów licznika odbywa się poprzez wymianę danych związanych z przebiegiem i przesłanie ich za pomocą odpowiedniego programu do głównego komputera znajdującego się w bezpośrednim połączeniu z licznikiem. Korekt dokonuje się przez tzw. gniazdo diagnostyczne, lub przez wtyczkę bezpośredniego połączenia z licznikiem.

    Niektóre firmy oferują również urządzenia zwiększające przebieg pojazdu w czasie postoju, lub nabijanie dodatkowych kilometrów w czasie jazdy. Niewielkie urządzenie pozwala na zamontowanie go w niewidocznym na pierwszy rzut oka miejscu. Jest łatwo dostępne i w szybki sposób można je zdemontować. Cena z montażem 300 zł.
    [motofakty.pl - link]
    Załączone pliki
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    POWRÓT NA GÓRĘ
    Pracuję...
    X